Урок 29. Життєвий і творчий шлях митця. Роль Миколи Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років.

Українська література.   11-В клас

04. 11. 2020

Матеріали до уроку

  1. Повторення вивченого (запитання-відповідь).

Які роди літератури ви знаєте? ( Епос, драма, лірика).
– Які твори називаються епічними? ( Епічними називаються твори, у яких письменник в описово-розповідній формі змальовує події, людей та їхні
вчинки).
– Які ви знаєте епічні жанри? ( есе, нарис, фейлетон, усмішка, памфлет, казка, притча, легенда, міф, новела, оповідання, повість, роман).
– Що таке новела? ( Невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та
яскраво вималюваною дією).
– Чи знайомилися ви із творами, які належать до цього жанру? Назвіть ці твори ( «Інтермецо» М. Коцюбинського, «Камінний хрест» В.
Стефаника, « Мати» М.Хвильового).
– До яких літературних течій вони належать?
– Розкажіть більш детально про імпресіонізм. ( Імпресіонізм (із фр. –  враження) – течія модернізму, художній напрям, заснований на
принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень,
співпереживань. Сформувався у Франції в II половині XIX століття, насамперед у малярстві ( Клод Моне « Враження. Схід сонця», 1873 рік. Наприкінці XIX століття імпресіонізм поширився в європейському письменстві. Засновниками літературного  імпресіонізму вважають братів Гонкурів, Жуля та Едмонда, які говорили так: « Бачити, відчувати, виражати – у цьому все мистецтво».
Риси імпресіонізму:
-зображається не сам предмет, а враження від нього;
-предметом зображення стають уривчасті фрагменти , відбиті у свідомості персонажа;
– поглиблений психологізм;
– новела – найбільш поширений жанр імпресіонізму ).
Поетика імпресіонізму відбилася у творчості
М. Коцюбинського, В. Стефаника, М. Хвильового та ін. письменників.

2. Переглянути відео, написати короткий конспект біографії письменника.

 

 

Читати:  М. Хвильовий. Я(Романтика).

 

 

 

 

 

Домашнє завдання:  Прочитати біографію Миколи Хвильового с.98-103, новелу “Я (Романтика).

Одна думка про “Урок 29. Життєвий і творчий шлях митця. Роль Миколи Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років.”

  1. Как ни крути, я премного благодарен судьбе только за то, собственно что он дал лично мне возможность смотреть Именно ваши статьи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *