Матеріал для вивчення
Поміркуйте!
Чим український народ може пишатися?
- Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом “Легенди про дівчину-Україну”. Цей матеріал також читаємо за підручником с. 44.
2. Дайте письмово відповідь на запитання: чому українські пісні вважаються одними з найкращих у світі?
3. Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом пісні “Молитва” О. Кониського”. Цей матеріал також читаємо за підручником с. 43.
4. Письмово. Завдання 2 на сторінці 44 в підручнику.
5. Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом пісні “На долині туман” В. Діденка.
6. Зробіть усний аналіз пісні.
На долині туман
На долині туман, на долині туман упав
Мак червоний в росі, мак червоний в росі скупав По стежині дівча, по стежині дівча йшло Тепле літо в очах, тепле літо в очах цвіло Тепле літо в очах цвілоНа долині туман, на долині туман упав
Білі ніжки в росі, білі ніжки в росі скупавПо під гору дівча, по під гору дівча йшло
Мак червоний в село, мак червоний в село несло За дівчам тим і я, за дівчам тим і я ступав Бо в долині туман, бо в долині туман розстав Бо в долині туман, бо в долині туман розставДомашнє завдання
Виписати художні засоби із пісні “На долині туман” В. Діденка.
Виразно читати, усно аналізувати твори на сторінці 43-44.
Зробити фото виконаної роботи (як класної, так і домашньої) й завантажити на свою сторінку в Нuman.