Урок 10. Виразне читання напам’ять . Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею та інші твори

Урок 10. Виразне читання напам’ять . Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, “Молитва”          О. Кониського. “На долині туман”.      В. Діденка — пісня, що стала народною.
Українська література. 6  клас

Матеріал для вивчення

Поміркуйте!

Чим український народ може пишатися?

 

 

 

 

 

  1. Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом  “Легенди про дівчину-Україну”. Цей матеріал також читаємо за підручником с. 44.

2. Дайте письмово відповідь на запитання: чому українські пісні вважаються одними з найкращих у світі?

3. Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом  пісні “Молитва”   О. Кониського”. Цей матеріал також читаємо за підручником с. 43.

4. Письмово. Завдання 2 на сторінці 44 в підручнику.

5. Перегляньте відео, ознайомтеся із змістом  пісні  “На долині туман”      В. Діденка.

6. Зробіть усний аналіз пісні.

На долині туман

На долині туман, на долині туман упавМак червоний в росі, мак червоний в росі скупавПо стежині дівча, по стежині дівча йшлоТепле літо в очах, тепле літо в очах цвілоТепле літо в очах цвіло
На долині туман, на долині туман упавБілі ніжки в росі, білі ніжки в росі скупав
По під гору дівча, по під гору дівча йшлоМак червоний в село, мак червоний в село неслоЗа дівчам тим і я, за дівчам тим і я ступавБо в долині туман, бо в долині туман розставБо в долині туман, бо в долині туман розстав
Домашнє завдання
Виписати художні засоби із пісні “На долині туман”  В. Діденка.
Виразно читати, усно аналізувати твори на сторінці 43-44.
Зробити фото виконаної роботи (як класної, так і домашньої) й завантажити на свою сторінку в Нuman.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *