Урок 56. Любов Пономаренко. “Гер переможений” – загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності

Урок 56. Любов Пономаренко. “Гер переможений” – загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності

Українська література.   7 клас

 

Матеріали до уроку

  1. Переглянути відео, написати конспект за  матеріалом, поданим у 1 відео.

Читати: Л. Пономаренко. Гер непереможений

Композиція новели

Експозиція: полонені німці зводять квартал

Зав’язка: навесні німець Фрідріх садить грядку

Розвиток дії: місто не сердилося на німців, Фрідріх показує дітям фотографію своїх дітей, ставлення німця до дітей, жінок-вдів, та їхнє до полоненого, під осінь Фрідріх смертельно занедужав

Кульмінація: розуміючи безвихідність ситуації, зневірений та хворий Фрідріх покінчив життя самогубством

Розвязка: розцвіла квітка-нагідка біля хреста на його грядці, під час ремонту мешканці будинку знаходять фотографію дітей Фрідріха – пам’ять про полоненого німця, уявне запитання дітей про батька

Художні деталі новели

Квітка на клумбі — всеперемагаюча сила добра

Хрест — крах надій і сподівань, смуток за змарнованим життям

Дочки в білих сукенках на фотографії — спомин та смуток за мирним життям

Міцні будинки — дух до будівництва, а не до руйнування, який закладений у людині

Сонце і квіти на будинках — намагання зробити приємне

Речі для полонених — милосердя та прощення

Цигарка охоронця для полонених — співчуття та людяність

Домашнє завдання.

Написати конспект: біографія Л. Пономаренко, композиція новели, художні деталі. Читати, аналізувати сторнка 243 – 246.

Одна думка про “Урок 56. Любов Пономаренко. “Гер переможений” – загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *