Урок 55. Співомовка С. Руданського «Торбин брат».
Матеріал для вивчення
1. Перегляньте відео, повторіть біографію С. Руданського.
2. Прочитайте співомовку С. Руданського “Торбин брат”(сторінка 203-204, підручник).
3. Проаналізуйте співомовку С. Руданського “Торбин брат”: рід, жанр, тема, головна думка, художні засоби.
4. Прослухайте співомовку С. Руданського “Торбин брат”.
6. Перегляньте й опрацюйте презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/stepan-rudanskyi-torbyn-brat-vykryvalna-spriamovanist-spivomovky-811514.html
Домашнє завдання
Повторіть біографію С. Руданського.
Проаналізуйте співомовки С. Руданського “Торбин брат” та “Запорожці у короля”.
Зробити фото виконаної роботи (як класної, так і домашньої) й завантажити на свою сторінку в Нuman.
Джерела
- Авраменко О. М. Українська література: Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Грамота, 2023. -224с.
-
- Мордух О. В. Степан Руданський ” Торбин брат”. Викривальна спрямованість співомовки творчість: відео.– Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=8vqkXiTexWk
- Відеоурок з української літератури “Степан Руданський. Співомовки”, 6 клас: відео.– Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=LJXYYHdJMPY
- Степан Руданський: зображення.– Режим доступу: https://www.google.com/search?sca_esv=ec20631805f8be26&sxsrf=ACQVn0_vahpq-uSwzV__hvHJ9Bdu4blX0A:1713341816240&q=%D0%A1.+%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%22%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B8%D0%BD+%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%22&uds=AMwkrPsQeC5LJ0ArGp85j45HTrRT40tcDMPBfapBV0WfjieZsx8aGXgjd97Mcrk6Veb27SYAtljFQXRWFfzrhJmCVdNPYuqw9Q3rd9-MDkM6MM-Y3ykwzKc4s3Fay5K5UynOdeVMeAqgM9ZqbgGMaVxz29YthnWcwuZm2DPSnoTN_BHaguWWE_UOK3FoVXiZuew3h-IqYvRke60DuXzfjs778NvOFmVb8vcHIZgyVe6tzHPOAl4h5n1PzHwwF8XcOcWPo27kyHThDwPVz5dlrqwIGyVaLWwIQVpMOGmpDw_XT7VX-0rG49BCiD43Trb6VOeoJkwppnaz7Th6q9744rMmR_d0AQhd1u5m3VwM_LY3EYLvEhdh8D1supwpvKaAuJlZ2_HTB-vsXKktXc5GBPLUd_22dNKo5w&udm=2&prmd=ivsnmbtz&sa=X&ved=2ahUKEwiHutfS58iFAxXJQPEDHXE6D2oQtKgLegQIDBAB&biw=1280&bih=593&dpr=1.5