Урок 114. Наголошування займенників

Урок 114. Наголошування займенників.

6 клас.  Українська мова.

Матеріал для вивчення

Пригадайте!

1. Перегляньте відео, з’ясуйте особливості наголосу займеників.

2. Перегляньте  правила на сторінці 200, розміщені в  параграфі 102. 

Запам’ятайте!

3.  Письмово. Вправа 2, сторінка 200, параграф102. 

4.  Письмово. Вправа 3, сторінка 201, параграф102.

5.  Письмово. Вправа 4, сторінка 201, параграф102.

Запам’ятайте!

Домашнє завдання

Письмово. Вправа 3, 7 на сторінці  201, параграф  102.

Усно. Вправа 6 на сторінці  201, параграф  102.

Вивчити правила на сторінці 201, параграф102. 

Зробити фото виконаної роботи (як класної, так і домашньої) й завантажити на свою сторінку в Нuman.

Джерела

  1. Авраменко О.,Тищенко З. Українська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Грамота, 2023, – 226 с. 
  2. Особливості наголосу займенників: відео . – Режим доступу:   https://www.youtube.com/watch?v=6VEz6BNl6zs
  3. Костенко О. К. Наголос у займенниках: презентація – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nagolos-u-zaymennikah-stilistichni-funkci-zaymennika-vono-vzhivannya-zaymennikiv-dlya-zv-yazzku-rechen-u-teksti-pristavniy-n-u-formah-osobovih-zaymennikiv-sliv-277719.html
  4. Наголос у займенниках: зображення. – Режим доступу: https://www.google.com/search?sca_esv=f0d7a24c669b6213&sxsrf=ADLYWIJAwmsc1QURtf10p03-ZC6nUaSckQ:1714749082419&q=%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81+%D1%83+%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%85&uds=ADvngMgOIacH_9zyrQp51-fms1KGYQgkO0pD6SbH_XCvqpP75Ub1km4VqWv389Oj5UpJWD6W7Fnz2Lo42bNUXGd792vDp9haBsvAUm6OpCroFlYgKwXIIBxJMqQyR7gxbTh-RqYTjTvxFOm17H10ifgQMEAtR-NAm-UxewkZg26_Ciluyx8ifBeLzHHhZQaTxVa04gb5_IhND6QVmC12hSs0EzuwR7Md41O51cXQLkA_RMYKOgJI3eUiwVamMNYUizNVszUT_48LMIgrXQ4wBKF9JoVMfoBVXHAOJswLxovi1hhU15owyHE7NQg9Lmo9Jdq_AFF0l_rHwbOoZH69kmbXNR_7CZTYAeldP-zORYcZj1EaG85Xpfl9sldFbepagAp72J9KS_Ib&udm=2&prmd=ivsnmbtz&sa=X&ved=2ahUKEwj9yL6P4vGFAxWCIRAIHbt4Bh4QtKgLegQICxAB&biw=1280&bih=593&dpr=1.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *