Урок 101. Розбір речень за членами речення

Урок 101. Розбір речень за членами речення.

5 – А клас, 5-Б клас   18-19. 04.2022.

Українська  мова

Матеріал для вивчення

1.Переглянути відео, повторити вивчений матеріал.

2. Створити в зошиті схему  або таблицю “Члени речення”.

3. Виконати тести.

 

  1. Другорядними називаються члени речення, які…

а) використовуються, щоб речення було більшим;

б) виражають основну закінчену думку;

в) використовуються для краси речення;

г) доповнюють і розширюють зміст речення.

 

  1. До другорядних членів речення належать…

а) підмет, обставина, додаток;

б) означення, додаток, обставина;

в) додаток, означення, присудок;

г) підмет, присудок, означення.

  1. Другорядний член речення, який вказує на предмет (особу) і відповідає на питання непрямих відмінків – це…

а) означення;

б) додаток;

в) обставина;

г) підмет.

  1. У реченні: Вечірнє сонечко гай золотило додаток…

а) золотило;

б) гай;

в) вечірнє;

г) сонечко.

  1. Другорядний член речення, який дає характеристику підмету або додатку та відповідає на питання який? чий?

а) присудок;

б) обставина;

в) підмет;

г) означення.

  1. Якщо другорядний член речення відповідає на питання у який час? у якому місці? з якої причини?, то це…

а) додаток;

б) підмет;

в) обставина;

г) означення.

Домашнє завдання. Повторити  правила (підручник с. 175 -176 або матеріал, запропонований на сайті, виконати письмові завдання, запропоновані вище, зробити фото й завантажити на свою сторінку в Сlassroom.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *