Урок 79. Творення ступенів порівняння якісних прикметників.
Українська мова. 6 клас
Матеріал для вивчення
Пригадайте!
1. Перегляньте відео, повторіть особливості творення ступенів порівняння прикметників.
2. Прочитайте правила на сторінці 125 – 126, розміщені в параграфі 63 – 64.
Запам’ятайте!
5. Письмово. Завдання на слайдах 6, 7 (презентація).
6. Письмово один із запропонованих варіантів. Завдання на слайді 8 (презентація).
Перегляньте презентацію: Творення ступенів порівняння прикметників
Домашнє завдання
Письмово один із запропонованих варіантів. Завдання на слайді 8 (презентація).
Письмово. Вправа 8 на сторінці 127, параграф 63 – 64.
Усно. Вправа 6 на сторінці 127, параграф 63 – 64.
Вивчити правила на сторінці 125 -126, параграф 63 – 64.
Зробити фото виконаної роботи (як класної, так і домашньої) й завантажити на свою сторінку в Нuman.
Джерела
- 6 Тренажер з правопису української мови. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Помилки у вживанні форм ступеня порівняння: відео. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=XRiYNjcn6xY
- Авраменко О., Тищенко З. Українська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Грамота, 2023, – 226 с
- Середа В. А. Ступені порівняння прикметників: презентація. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-stupeni-porivnyannya-prikmetnikiv-41262.html
- Ступені порівняння якісних прикметників: зображення. – Режим доступу: https://www.google.com/search?q=%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%B2+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2+&tbm=isch&ved=2ahUKEwjuhvn_u6aEAxVGk_0HHZOaC2AQ2-cCegQIABAA&oq=%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%B2+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2+&gs_lp=EgNpbWciX9Ci0LLQvtGA0LXQvdC90Y8g0YHRgtGD0L_QtdC90ZbQsiDQv9C-0YDRltCy0L3Rj9C90L3RjyDRj9C60ZbRgdC90LjRhSDQv9GA0LjQutC80LXRgtC90LjQutGW0LIgMgQQIxgnSMAmUJgIWJ4OcAB4AJABAJgBX6AB9weqAQIxMrgBA8gBAPgBAYoCC2d3cy13aXotaW1niAYB&sclient=img&ei=bmjKZe6XF8am9u8Pk7WugAY&bih=593&biw=1280